even een tusen score - Reisverslag uit Goa, India van gijsverschuur - WaarBenJij.nu even een tusen score - Reisverslag uit Goa, India van gijsverschuur - WaarBenJij.nu

even een tusen score

Door: gijsverschuur

20 Oktober 2010 | India, Goa

goede morgen luitjes!
het is hier nu half 10. We zijn weer terug in Margao waar we snel een internet cafe hebben opgezocht om even de mail te kijken en de gegeven van Smiley Inn, ons hotel geval in Dehli op te zoeken en de pick-up service te activerem. ik heb een heel verslag getyped staan in me laptop van de dag van gister, die ga ik vanavond posten aangezien we in het hotel weer wifi verbinding moeten hebben. ik ga het internet nu afsluiten en we gaan richting vliegveld. we vliegen hier om 16.45 en komen om 19.20 aan in Dehli (nederlandse tijd 15.50). tot vanavond dan maar weer!!

nog even wat zakenlijke gegevens.

met het roken gaat het goed, heb er weinig last van, alleen op de momenten dat we uit eten zijn en er andere mensen voor mijn neus gaan zitten roken

mijn knie is goed aan het genezen. vanochtend kwam ik tot de ontdekking dat alle wonden nu een dun korstlaagje hebben. de pijn is ook zo goed als weg, alleen moet er nog niet tegen aangestoten worden en is het liggen in bed ook nog niet zo succes, maar verder slaap ik wel goed hoor!

• 20 Oktober 2010 - 05:03

Denise:

Wat goed van je! Nu maar hopen dat het je het in Nederland ook doorzet!

En gelukkig dat je knie geheeld is! Succes met vliegen!

• 20 Oktober 2010 - 06:13

Jos:

goede reis verder.Goed hoor dat je niet meer rookt!!! en de kauwgom ???
    en hoe zit het met je klamboe???

• 20 Oktober 2010 - 19:02

Karoen:

Goed om te horen dat het stoppen met roken je nog best goed afgaat en dat je knie mooi aan het helen is.
    Pas nog goed op jezelf! ;]