beetje vreemd maar wel lekker!! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van gijsverschuur - WaarBenJij.nu beetje vreemd maar wel lekker!! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van gijsverschuur - WaarBenJij.nu

beetje vreemd maar wel lekker!!

Door: gijsverschuur

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2010 | Nederland, Ermelo

hallo beste allemaal!
ik loop een beetje achter met me blogs, daar ben ik me zeer goed bewust van! ik zal mijn verhalen zo snel mogelijk plaatsen maar ik doe even een kort verslag van eergister en gister en vandaag

eergister zijn we met de middagtrein vertrokken van Dehli terug naar Mumbai! super gave trein rit, lange verslag volgt!, aangekomen in de buurt van Mumbai overgestapt op een trein die rechtstreeks naar mumbai centre ging. Willie werd ziekig, veel zweten/spierpijn/misselijk, ze trok ook lijkbleek weg. Willie was klaar met India, dit gold ook voor mij. ik ben compleet gesloopt! het was een gave reis maar alle indrukken die je opdoet zijn overweldigend. ik had ook al 8 dagen kut geslapen en zat echt op me emotionele breekpunt, eigenlijk ben ik daar al over heen. ik stond in die trein en bedacht me : Waar zijn we in godsnaam ook mee bezig, willie is ziek aan t worden en is er klaar mee en ik ook. ik vraag aan Willie of ze de laatste 4 dagen echt nog in India wil blijven, ze wou weten waarom ik dit vroeg. ik had namelijk het idee de ticket om te boeken of anders een andere ticket te boeken en naar huis gegaan. Naar hoop gedoe om een ticket te regelen is het gelukt en ja mensen! ik zit nu lekker op me eigen bedje in me eigen kamer en ga zo onze douche eens flink misbruiken.

het is fijn thuis te zijn. Alles is Nederland voelt weer zo normaal en fijn aan. in t vliegtuig en nu ook laat ik de reis en de indrukken om me inwerken. dit gaat gepaard met een hele hoop emoties en tranen. De vakantie is een ultime ervaring geweest maar ik ben gewoon kapot. ik kan niet veel nieuwe indrukken meer aan. Het is 1 groot gekke huis geweest en nu thuis lekker genieten van een paar dagen rust!

  • 26 Oktober 2010 - 09:26

    Claudia:

    ah schattie toch,
    wat heerlijk.
    en toch heb je een fijne tijd daar gehad he?:)
    ik zie je snel(L)

  • 26 Oktober 2010 - 10:04

    Petra Jansen:

    ach ja oost west thuis best

    dan maar weer aan de Knorr indiase gerechten.

    see you

  • 04 November 2010 - 10:30

    Karlijn:

    En dan ben je zo gesloopt en moet je ook nog een feestje organiseren!

    Arm ding! Can't wait to see you again darling ;)

    KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2010

beetje vreemd maar wel lekker!!

22 Oktober 2010

wat een gekte weer!

20 Oktober 2010

ff wat laten horen!

20 Oktober 2010

even een tusen score

19 Oktober 2010

Hoezo de plannen even flink omgooien!!

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 21801

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2013 - 01 April 2014

green point hospital Zuid-Afrika

18 Mei 2011 - 05 Juni 2011

Here we go Again, this time Borneo!!

10 Oktober 2010 - 29 Oktober 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: