ff wat laten horen! - Reisverslag uit Goa, India van gijsverschuur - WaarBenJij.nu ff wat laten horen! - Reisverslag uit Goa, India van gijsverschuur - WaarBenJij.nu

ff wat laten horen!

Door: gijsverschuur

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2010 | India, Goa

nou vanavond eindelijk aangekomen in Delhi.
het wachten op het vliegveld duurde toch wel erg lang
had het vliegtuid nog extra vertraging ook!
nou hoe dan ook, we zijn veilig aangekomen in Delhi en hebben ons hostel gevonden. morge gaan we dagje winkelen en waarschijnlijk naar de lotus tempel.
ik heb nog 2 blogs klaar staan op me laptop, probeer die zo snel mogelijk hier te plaatsen. ook zal je nog een uitgebreider verslag van vasndaag krijgen hoor maar wil nu toch wel graag me bedje in.

kwa temp zitten we nu goed! 32 graden
al jaloers??

  • 20 Oktober 2010 - 17:32

    Petra:

    jaloers???ik zie groen. Of liever gezegd, blauw van de kou. Geniet ervan.

  • 20 Oktober 2010 - 19:03

    Karoen:

    Nou en of ik jaloers ben, hier was het vandaag 11 graden ofzo oftewel veel te koud! :p

  • 20 Oktober 2010 - 19:09

    Mams:

    temperatuur klinkt inderdaad lekker.is het er ook droog? Daar ging je toch voor? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen van deplhi
    kus kus

  • 21 Oktober 2010 - 04:53

    Jos:

    ga maar genieten, al die reis dagen zonde van je vakantie. met de trein of de bus zie je nog iets van het land met het vliegtuig (als je gelukt hebt nog lucht) en anders alleen een schermpje, of oordopjes

  • 21 Oktober 2010 - 20:55

    Claudia:

    SUPER JALOERS schatje;)
    echt.
    en en ik misje.
    ennnnn, jij doet t echt beter met roken dan ik!
    ik heb echt zin om je te zien.
    veeeel plezier, en geniet lekker!

  • 22 Oktober 2010 - 14:34

    Jos:

    ik zie je verslagen tegemoed. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Goa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2010

beetje vreemd maar wel lekker!!

22 Oktober 2010

wat een gekte weer!

20 Oktober 2010

ff wat laten horen!

20 Oktober 2010

even een tusen score

19 Oktober 2010

Hoezo de plannen even flink omgooien!!

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 21799

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2013 - 01 April 2014

green point hospital Zuid-Afrika

18 Mei 2011 - 05 Juni 2011

Here we go Again, this time Borneo!!

10 Oktober 2010 - 29 Oktober 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: