aan het pakken!! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van gijsverschuur - WaarBenJij.nu aan het pakken!! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van gijsverschuur - WaarBenJij.nu

aan het pakken!!

Door: gijsverschuur

12 Oktober 2010 | Nederland, Ermelo

vanacht echt heerlijk geslapen! en omdat we een reisdag hebben konden we ook lekker uitslapen!! half elf werden we wakker. toen het ontbijt besteld ( wat echt snelheid kennen ze niet, en we zijn er ook achter gekomen dat de kok , dat leuke indiertje, alles op 1 pitje doet, pretty amazing wat hij daar allemaal mee kan, gister hier een complete 3 gangen menu gegeten!! ze soep is alleen in de wc beland. willie had behangplaksel met groeten en wat er met mijn soep is gebeurd weet ik niet, maar met 1 theelepel dat je bek in de hens, de rest was zeker goed te eten alleen was er bij mijn schapenstoofpot dingetje wel een fles water nodig)

wat 2 mensen in 2 nachten aan troep kunne maken in een kamer is onvoorspelbaar haha natte kleren om de grond, overal lege flesjes. schoenen/slippers die slingeren. nat geworden papier dat weer is opgedroogd. a pretty mess i can tell.

nou vandaag vliegen we naar Goa. gister avond een ticketje geboekt en om 15.15 vliegen we dan. waar we nu slapen maakte er geen problemen van dat we 2 uurjte langer bleven en de eigenaar heeft gelijk de drop-up service geregeld dus we worden eer veilig op het vliegveld afgeleverd.

kamer is nu opgeruimd en alles is weer ingepakt! alleen mijn laptop zo nog bij de handbagage instoppen.

wat dan wel een zeer vervelende situatie opleverd. mijn camera heeft het licht gezien en is helaas overleden. momenteel zijn we bezig met een reaminatie poging maar weten niet of deze ook daadwerkelijk zijn nut gaat hebben.

tot strax in goa!

• 12 Oktober 2010 - 06:31

Denise:

Wat balen van je fototoestel, heeft je zus er nog een?

heel veel plezier verder!

• 12 Oktober 2010 - 09:07

Tantje:

Hey, laiverd, leuk om te lezen hoe jullie je reis beleven en met ons delen. ga gewoon lekker je eigen gang, geniet ervan en blijf op elkaar passen, het is geen Ameland maar dat hebben jullie al gemerkt.XXXXXXXXX