Hoezo de plannen even flink omgooien!! - Reisverslag uit Goa, India van gijsverschuur - WaarBenJij.nu Hoezo de plannen even flink omgooien!! - Reisverslag uit Goa, India van gijsverschuur - WaarBenJij.nu

Hoezo de plannen even flink omgooien!!

Door: gijsverschuur

19 Oktober 2010 | India, Goa

We hadden gister avond al begrepen dat de aankomende 8 dagen flut weer zouden zijn. net hebben we het zelf na gekeken en inderdaad. de aankomende acht dagen is het regen met kans op onweer. dus de regen verpest de vakantie uiteindelijk wel!
maar geen nood, dankzij internet zijn we gered!! we hebben het in geheel india naar mooi weer gezocht en gevonden in Delhi. of te wel we zijn nu een ticket aan het boeken, precies op dit moment. en morgen laten we goa achter ons en landde we in Delhi!!

ik hou jullie op de hoogte. t boeken gaat beginnen

• 19 Oktober 2010 - 05:59

Jos:

Delhi? dat is volgens mij heel ergens anders of heb ik dat mis/
    ergens in het noorden van india pas op voor overstromingen

• 19 Oktober 2010 - 06:17

Mams:

Wat een avontuur weer. maar je hebt gelijk regen verpest snel je vakantie. Dit is het voordeel als ke niets geboekt hebt.De vrijheid om te gaan en te staan waar je wilt. Enjoy it!!!

• 19 Oktober 2010 - 07:12

Denise:

Langleve internet! Inderdaad zonde als de regen de vakantie gaat betalen! Nu maar duimen dat het boeken goed gaat!

Veel plezier!

• 19 Oktober 2010 - 07:13

Denise:

ehhh betalen moet bepalen zijn, ik ben pas net wakker... :P

• 20 Oktober 2010 - 00:16

Tantje :

als jullie naar new delhi gaan, denk dan eens aan de taj mahal. kun je misschien ook wel op en goedkope manier nar toe gaan, is heel erg mooi om te zien zeker in de vroege ochtend, maar missschien iddit ook wel te ver weg hoor. alles verder goed met je been en met jullie zelf/ XXX

• 20 Oktober 2010 - 02:32

MIa:

Misschien lukt het jullie de Lotus tempel te bezoeken, wat een heel bijzondere ervaring zou moeten zijn (is echt als de lotusbloem gebouwd). Ik had Willemieke er al eerder info over gestuurd. Goede reis verder!