wat een dag, geluk moet wel met de domme zijn!! - Reisverslag uit Goa, India van gijsverschuur - WaarBenJij.nu wat een dag, geluk moet wel met de domme zijn!! - Reisverslag uit Goa, India van gijsverschuur - WaarBenJij.nu

wat een dag, geluk moet wel met de domme zijn!!

Door: gijsverschuur

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2010 | India, Goa

ten eerst ff een mededeling.
waar ik hier in goa echt versteld van sta is hoe alle geloven naast mekaar geaccepteerd en gerespecteerd worden. wij eten nu weer bij mango tree (en dit keer ben ik vertrouwd voor de pizza gegaan) en hangt er een beeldje van jesus aan de muur met 2 kaartjes ervoor en wierook. hangt eronder een beeld van Vishnoe (hindoeisme) en een beeldje van Boedha ervoor met een bloeme krans ervoor!!

maar hier dan het verslag van vandaag. Vanochtend besloten om naar het bird sanctuaty te gaan om hier te gaan kanoën. en net als gister, met de scooter die kant op!! vond het behoorlijk spannend weer te rijden naar de valpartij van gister maar met goede nieuwe moed op de scootergestapt. het was natuurlijk weer een heel gezoek om de goede weg te vinden. op de duur kwamen we door een plaatsje langs het water, dus wij hadden zoiets van : nu moeten we in de buurt zijn dus ogen open. rustig rijdend de oversteek plaats niet gevonden. op den duur verliezen we het water uit het ogen en zien we 2 indiaanse dames lopen. wij stoppen en de weg vragen, alleen.. die dames verstaan en spreken geen woord engels. maar met een tekening van de boot wisten ze ons te melden dat we een stuk verder moesten rijden. wij de scooter weer starten en doorrijden. toen was het water helemaal verdwenen, wij weer omgedraaid en de weg gevraagd. werden we een km terug gestuurd. al die indiaanse lui die ons heen zagen rijden zagen ons nu terug rijden en je zag de pret in de ogen haha uiteindelijk bij een kraampje gestopt en gevraagd hoe we bij die oversteek plaatst moesten komen, lag de weg naar de boot 5 meter achter ons hahaha maar ik stond kennelijk op een plek waar ik niet staan mocht. dus zo dikke vrachtwagen achter me beetje pushen en seinen dat ik door moet rijden. ik dat dus doen begint me zus inene te roepen : Gijs, Gijs, GIJS!! ik dus beetje stress.. ik zie een plekje aan de overkant van de weg. bedenk me geen moment en gooi zo t stuur om... dom dom dom, tis namelijk geen auto en kaboem lag gijs weer op zijn smoel!!
nu alleen met 2 grote wonden en een mega schuurplek..

rest van het avontuur blog ik vanavond.. of strax!! internet ligt er op de camping uit en batterij begeeft het nu.. tot strax!

xx



  • 15 Oktober 2010 - 04:47

    Jos:

    ik ben benieuwd naar het vervolg. als vroeg op staander had ik verwacht dat jullie al wel meer geschreven zouden hebben het is tenslotte al bijna 11 uur bij jullie. maar dat zal vandaag wel komen veel plezier en tot lees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Goa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2010

beetje vreemd maar wel lekker!!

22 Oktober 2010

wat een gekte weer!

20 Oktober 2010

ff wat laten horen!

20 Oktober 2010

even een tusen score

19 Oktober 2010

Hoezo de plannen even flink omgooien!!

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 21824

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2013 - 01 April 2014

green point hospital Zuid-Afrika

18 Mei 2011 - 05 Juni 2011

Here we go Again, this time Borneo!!

10 Oktober 2010 - 29 Oktober 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: